Learning to learn and the temporary projection of business students
Learning to learn and the temporary projection of business students
Florencia Teresita Daura, Cecilia Adrogué, Dolores del Río, Ignacio Favarel
pp. 1-22
Bienestar psicológico en adolescentes: relaciones con autoestima, autoeficacia, malestar psicológico y síntomas depresivos
Psychological well-being in adolescents: relationships with self-esteem, self-efficacy, psychological discomfort and depressive symptoms
Diego García Álvarez, María José Soler, Rubia Cobo Rendón
pp. 23-43
Liderazgo transformacional en profesores universitarios y su rol como promotor de competencias emprendedoras en estudiantes
Transformational leadership in university professors and their role as promoter of entrepreneurial competences in students
María Emilia Rompato, Yamila Silva Peralta, María Ginette Gelos, Marilina Tomatti, Christian Walter Illuzzi
pp. 44-62
La investigación sobre acción tutorial en España: un análisis cienciométrico en las tesis de doctorado entre 1980 y 2016
Research on tutoring action in Spain: a scientometric analysis in the doctoral thesis between 1980 and 2016
Norma Salgado-Orellana, Danilo Díaz-Levicoy, Cristian Ferrada, Rafael Parraguez
pp. 63-81
La escuela como entorno laboral saludable. Importancia del desarrollo de recursos personales en el trabajo docente.
Schools as healthy work environments. Importance of the development of personal resources in the teaching work
Francisco Javier Sánchez Sánchez, María Eugenia Martín Palacio, Raquel de la Fuente Anuncibay.
pp. 82-97